endometriosbloggen.blogg.se

Min Endometrioshistoria

Publicerad 2014-03-11 00:53:35 i Endometrios,

Min Endometrioshistoria.
Del.6.
 
Vid alla mina gynundersökningar har jag alltid haft väldigt ont.
Vid denna undersökning då dem hittade massor av cystor rådfrågade min gynläkare en annan, när den andra gynläkaren kom in och skulle börja undersöka frågade hon varför jag grät.
Hon frågade om jag var rädd för att komma till gyn?
Jag sa. - Nej, det gör ont.
Hon sa: Nej! men så ont kan det väl inte göra?!...
Denna gång blev jag hemskickad med Visanne, jag blev även lovad en MR efter 6månader.
Efter 6 månader var jag tillbaka för att försöka få den där tiden till MR som jag muntligt hade blivit lovad.
Jag fick ingen tid till MR.
Varför jag inte fick någon tid till MR var för att jag inte hade tagit Visanne.
Varför jag inte tagit Visanne var för att jag inte ville riskera att få blodproppar då jag har den APC, det är en ärftlig sjukdom som gör att man löper större risk för proppar.
Hon sa... -Nej! Så länge som du inte tar de mediciner vi ger dig så tänker vi inte hjälpa dig, istället blev jag hemskickad med TRADOLAN, LERGIGAN, BRUFEN, OXYNORM och Alvedon 665mg/2*3, allt detta skulle jag ta tillsammans under dagen och i en viss ordning för att jag skulle kunna sova på natten och andra tabl, för att sedan orka hålla igång under dagen.
 
Sommaren 2011 fick jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ENDOMETRIOS EN RIKSDAGSFRÅGA. Min Endometrioshistoria. Jag är inte den enda.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela